Drama Melayu: Teman Lelaki Upahan




  


         

Hmmm...nak update ni, Ungku Ismail Aziz pelakon lelaki yang hot sekarang. Rasa-rasa lebih hot dari Zul Ariffin. Ada charm gitu! Kalau tak percaya cuba follow drama Teman Lelaki Upahan dan Terlanjur Mencintaimu. Lakonan yang bersahaja dan menarik. Ni saya ulas sikit drama Teman Lelaki Upahan....jom!





Kisah Kyra Lydia dan Ezwan Lutfi bertemu dan berlakon dalam sebuah pertalian sebagai pasangan kekasih. Masing-masing dengan agenda tersendiri. El (Ezwan Lutfi) yang patah hati kerana cintanya pada Zara tidak berbalas manakala Kyra pula di tinggal kekasih yang jatuh cinta dengan bakal isteri yang di jodohkan oleh keluarga. Kyra terdesak untuk mengupah El untuk menjadi teman lelakinya disebabkan oleh ayahnya yang menginginkan Kyra bernikah secepat mungkin untuk mewarisi bisnes serta kekayaan ayahnya. Tanpa kededuanya menyedari, mereka akhirnya terperangkap oleh perasaan masing-masing. Drama cinta yang mencuit hati dengan adegan-adegan romantik komedi serta babak-babak yang akan membuat anda juga ingin tahu kisah percintaan mereka yang seterusnya.
Drama yang diadaptasikan dari novel,

EPISOD : 28 episod
TARIKH : 10 Februari 2015 (Isnin-Khamis, 7.00 malam)
SIARAN : Slot Akasia 2015
PENGARAH : Azma Aizaal Yusoof
TERBITAN : Karya Seni / Primeworks Studio
PELAKON : Ungku Ismail Aziz, Elizad, Izara Aishah, Wan Raja, Shah Iskandar, Fikhree Bakar, Siti Nur Zakiah, Sharifah Alesha, Fazlina Ahmad Daud, Azhan Rani, Dian PRamlee dll
Link Drama Teman Lelaki Upahan:

http://www.moviesinfobsyokv2.net/2015/01/teman-lelaki-upahan-2015-full-episod.html





0 comments:

Post a Comment